1- چرا ایمیلی از طرف تریدهاب دریافت نمی کنم؟

اگر در موقع ثبت نام ایمیلی برای شما ارسال نشد، ابتدا پوشه اسپم خود را چک کنید. درصورتی که ایمیلی وجود نداشت، دوباره ایمیل خود را وارد کرده و ارسال مجدد را بزنید. درصورتی که همچنان ایمیلی دریافت نکردید موضوع را توسط تیکت به پشتیبانی اطلاع دهید. تیم پشتیبانی به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.


2- نحوه ثبت نام در تریدهاب چگونه است؟

برای ثبت نام در تریدهاب، ابتدا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس منتظر پیامک فعالسازی از طرف تریدهاب بمانید. پس از واردکردن کد تایید، نسبت به تکمیل حساب کاربری خود اقدام کنید. پس از تکمیل اطلاعات باید منتظر ایمیل تایید حساب کاربری از طرف پشتیبانی تریدهاب بمانید.


3- ارز مورد نظر من در بازار ارز های دیجیتال پیدا نمی شود.

سفارشات خرید و فروش تریدهاب، در پلتفرم بایننس قرار داده می‌شود. خوشبختانه بازار بایننس از اکثر ارز های دیجیتال پشتیبانی می کند. اگر ارز مورد نظر شما مورد حمایت بایننس نبود می بایست ارز خود را تبدیل کنید.


4- آیا با ارز هایی غیر از ارز های دیجیتال می توانم سرمایه گذاری کنم؟

خیر. سرمایه گذاری در تریدهاب تنها با ارز های دیجیتال ممکن است.


5- چگونه ارزش فعلی سرمایه خود را مشاهده کنم؟

پس از اینکه به پنل شخصی خود وارد شدید، در صفحه اصلی پنل سرمایه گذار، می‌توانید ارزش فعلی سرمایه خود را مشاهده کنید.


6- چه تعداد پیشنهاد مشارکت می توان ارسال کنم؟

در حال حاضر محدودیتی برای ارسال پیشنهاد های مشارکت وجود ندارد


7- آیا امکان ترید بدون گرفتن پیشنهاد مشارکت در پلتفرم تریدهاب وجود دارد؟

بله. می‌توانید با انتقال رمز ارز هایتان به کیف پول اکانت خود در تریدهاب، به ترید بپردازید.


8- آیا می توانم پیشنهاد مشارکت خود را به صورت خصوصی برای تریدر ارسال کنم؟

بله. برای اینکار در هنگام ایجاد پیشنهاد مشارکت، پیشنهاد خصوصی را انتخاب کنید


9- در صورتی که در فرآیند خرید و فروش تریدر از حدضرر پایین تر برود چه اتفاقی می افتد؟

در صورتی که تریدر در فرآیند خرید و فروش از حدضرر عبور کند، پنجره خرید و فروش به صورت خودکار بسته شده و مشارکت لغو می شود و دارایی ها طبق شرایط پیشنهاد مشارکت بین تریدر و سرمایه گذار تقسیم می‌گردد.


10- پنل سرمایه گذاران تریدهاب چه امکاناتی دارد؟

  • مشاهده کیف پول و گزارشات مالی
  • ثبت پیشنهاد عمومی و خصوصی مشارکت
  • مشاهده ارزش لحظه ای سبد دارایی
  • مشاهده پیشنهادات مشارکت فعال
  • مشاهده پروفایل تریدر های برتر
  • پشتیبانی

11- پنل تریدر های تریدهاب چه امکاناتی دارد؟

  • مشاهده کیف پول و گزارشات مالی
  • منوی گروه‌بندی ها
  • تاریخچه معاملات
  • بازار ارز های دیجیتال
  • پشتیبانی

12- چگونه امتیازات خود را افزایش دهم؟

پلتفرم تریدهاب به صورت خودکار و براساس سه معیار: بازده پرتفوی، ریسک معاملات و سابقه معامله‌گری به تریدر های امتیاز می دهد. شما می بایست در معاملات خود به این سه عامل توجه بیشتری نمایید.


13- آیا امکان لغو پیشنهاد مشارکت از طرف سرمایه گذار وجود دارد؟

تا قبل از شروع لیگ، امکان لغو پیشنهاد مشارکت وجود دارد.


14- زمان خرید و فروش ارز های دیجیتال چه ساعاتی است؟

بازار خرید و فروش ارز های دیجیتال یک بازار 24 ساعته است و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید برای خرید و فروش اقدام کنید.


15- چطور یک تریدر مطابق با انتظارات خود پیدا کنم؟

به صفحه معرفی بهترین تریدر رفته و با بررسی عملکرد تریدرها و مطالعه توضیحات آن ها یک تریدر برای خود انتخاب کنید. دقت کنید الزاما نفر اول پلتفرم بهترین انتخاب برای شما نیست؛ چرا که ممکن است با استراتژی و ریسک پذیری شما سازگار نباشد.


16- چطور می توانم مبلغی را از کیف پول خود برداشت کنم؟

پس از ورود به پنل، از منوی سمت راست بر روی کیف پول کلیک کنید. سپس بر روی دکمه برداشت کلیک کرده و مراحل را ادامه دهید.


17- چگونه مشکل خود را گزارش دهم؟

ابتدا به پنل شخصی خود وارد شوید و از منوی سمت راست بر روی پشتیبانی کلیک کنید. سپس بر روی ایجاد در خواست پشتیبانی کلیک کنید. سپس مشکل خود را برای پشتیبانی ارسال کنید. در صورت پاسخ به مشکل شما از طرف پشتیبانی، از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

با تریدهاب بیشتر سود کنید!

همین حالا با تریدهاب مشارکت کنید.